Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

Cop out

Av breakeven - 12 augusti 2010 00:28

Nu ska jag strax gå o lägga mig, ska upp tidigt imorgon så jag kan cykla till stan :) Vi såg nyss en film Cop out heter den, den var skit bra!!! Också åt vi varmamackor, yumii.. Nu är mitt rum nästan klart ska bara sätta upp några hyllpr tro jag osså nå coola tavlor ska jag försöka hitta, men vi ses... :)                  Här är en trailer på filmen vi såg, ni måste kolla på den :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av breakeven - 13 augusti 2010 23:20

Japp då har man duschat då, och nu sitter jag här vid datan, har varit en riktigt seg dag tycker jag :P men men snart är den slut, och imorgon tänkte jag cykla till stan igen och lämna böckerna på biblioteket, ska väl låna nå nya också får väl se x) ...

Av breakeven - 13 augusti 2010 20:12


Tjena, satt nyss och läste aftonbladet sen 12 sep 2001, flyplanen som crashade i world trade center, pappa hade nämligen spart tidningen sen cess, rätt tragiskt alltihop, aja men sen bläddrade jag lite i tidningen och såg min kompis där haha as kul h...

Av breakeven - 13 augusti 2010 14:30

Tjena! nä men nu har jag riktigt tråkigt, har snart läst ut den andra boken jag började läsa i natt, vill inte läsa mer för jag vill inte den ska ta slut hehe, nu börjar låta som en riktig tönt X) aja men det gömmer sig nog en tönt inom oss allihop h...

Av breakeven - 12 augusti 2010 23:00


Japp, så var det kväll igen, har just sett tv och nån crazy film haha, vi for och åt pizza lite tidigare inte precis ovanligt hehe, yumii!, aja men då har man läst ut ena boken jag lånade på biblioteket den var rätt bra faktist, läste den den as snab...

Av breakeven - 12 augusti 2010 15:18


Paul Walker   Chris Evans     Jag vet att dom är snygga!! Dom är två av min favvo skådisar, ni kan se Paul walker i bla. fast and furious filmerna, running scared, into the blue som jag älskar och massa mer och Chris Evans kan ni se i pus...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards